Wednesday, November 11, 2009

Rahsia Lahir Pada 1 hari bulan...




Teropong dulu ya....perhatikan maklumat di bawah. Mungkin 'Kekasih' @ 'pasangan' anda di lahirkan pada 1 hari bulan.........

1 Januari
Mudah tersinggung perasaannya, pemikirannya cerdas dan manis budi bahasanya serta memiliki sifat-sifat aneh. Ada kemungkinan mengembara kerana sifatnya yang murah hati dan kalau kurang waspada mudah menjadi korban penipuan.

1 Februari
Cakap, berani, lembut, suka dengan muzik dan kesenian serta teknik. Ia boleh berjaya dalam menempuh perjalanan hidupnya.

1 Mac
Memiliki watak yang baik, simpati dan keras hati. Berusaha keras untuk mencapai kemajuan hidup, ia boleh mencapai kejayaan.

1 April
Firasatnya tajam, cerdas, gagah, berani dan pandangannya luas serta bercita-cita tinggi. Ia boleh berjaya dalam bidang politik dan sosial.

1 Mei
Murah hati, suka menolong sesamanya, tajam otaknya dan boleh mendapatkan penemuan-penemuan baru serta firasatnya tajam dan boleh berjaya dalam melakukan segala macam urusan.

1 Jun
Pandai, dapat bergerak dengan cepat, suka bergaul, terlalu suka hidup mewah dan gelojoh dalam hubungan percintaan sehingga ia mudah jatuh cinta.

1 Julai
Simpati, berfikiran luas, firasatnya tajam, pendapatnya asli dan pemalu. Ia boleh berjaya dalam bidang teknik terutama mesin.

1 Ogos
Cerdas, simpati, firasatnya tajam dan pandangannya luas. Umumnya memperoleh banyak rezeki.

1 September
Wataknya kuat, keras, gagah berani, pendapatnya asli, aktif dalam segala hal. Pantas kalau menjadi tentera. Ia juga tetap berbakat dalam usaha perdagangan dan industri.

1 Oktober
Tulus hati, ramah-tamah, cerdik dan gemar sekali akan kesenian terutama muzik dan kesusasteraan.

1 November
Otaknya cukup terang, agak cerewet dan suka memerintah. Ia boleh berjaya dalam kesusasteraan dan kesenian umumnya, tetapi bisa mengalami kegagalan dalam urusan asmara.

1 Disember
Ramah-tamah, bersemangat dan bercita-cita tinggi. Ia banyak disukai oleh kalangan orang tua juga yang muda. Ia boleh berjaya dalam penghidupannya.

No comments:

Post a Comment