Monday, November 23, 2009

Tip berpenampilan.




1.   Feminin :  Sesekali tampil dengan skirt potongan A pasti menarik. Jika penampilan anda nampak besar, pakailah tali pinggang untuk tampil elegan dan bergaya. Warna yang bertentangan juga membantu, asalkan tidak terlau kontra.

2.   Elegan :  Celana potongan palazo selesa digayakan buat anda yang mempunyai bentuk tubuh yang berisi. Sebolehnya setiap wanita harus mempunyai sehelai seluar berpotongan seperti ini dari warna-warna asas seperti hitam dan putih. Untuk si lampai, ia membantu anda dengan ilusi tubuh yang sedikit gempal.

3.   Santai :   Seluar corduroy (sejenis kain tebal dan berjalur-jalur timbul)  untuk gaya yang santai. Ia amat sesuai untuk mereka yang langsing dan sederhana.

4.   Formal : Bagi menyuntik ilusi langsing. celana bermotif jalur halus dan tegak sesuai untuk anda sama ada ke pejabat mahu pun menghadiri majlis formal. Gandingkan bersama blaus warna kontra.

5.   Ranggi :   Denim memang terkenal dengan gaya lasak dan ranggi. Paduan blaus dan denim di lengkapi dengan tali pinggang contohnya sebagai aksesori, mampu membuatkan penampilan anda kelihatan lebih muda.

Selamat bergaya.....

No comments:

Post a Comment