Thursday, April 23, 2009

KENALI LELAKI :

Ramai wanita tidak tahu sepenuhnya tentang lelaki. Oleh itu, sering melakukan perkara-perkara yang tidak disukai oleh lelaki sehingga menyebabkan kesedihan berlaku ( tarik muka 10 le 2). Bukan hanya wanita yang ingin tahu tentang lelaki, malah yang lelaki juga ingin tahu tentang lelaki bukan.... Berikut di antara jenis-jenis lelaki yang pasti kita ingin tahu( Ya ke?) baca jelah ya di antaranya:-

* Jenis madu sepah dibuang:

Lelaki kategori ini adalah seorang lelaki yang mementingkan kebersihan, kerana dia tidak boleh hidup dalam keadaan yang bersepah-sepah. Oleh itu, bila madu dah habis....dia akan membuat pembersihan dan benda-benda yang bersepah akan dibuang.

* Jenis bagi betis nak paha:

Lelaki jenis ini mempunyai selera makan yang tinggi, mungkin juga seorang yang buruk lantak. Jadi, sesiapa yang mempunyai pasangan seperti ini, hendaklah sentiasa memastikan ada lebihan makanan setiap kali menjamu selera.

* Jenis manis mulut di bibir :

Lelaki jenis ini pula adalah seorang yang hisap rokok secara curi-curi, atau lebih tepat lagi hisap rokok tanpa pengetahuan pasangannya. Lelaki ini sentiasa menutup ' bau ' rokok dengan makan gula-gula. Disebabkan itu mulut serta bibir dia manis.

* Jenis lembut gigi dari lidah :

Lelaki jenis ini seorang yang suka menggosok gigi sampai giginya kelihatan putih bersinar-sinar. Harus diingat, giginya yang putih berseri itu adalah senjata utama yang akan digunakan untuk meng'ayat' perempuan kerana hanya dengan senyuman yang membariskan giginya yang putih itu dapat melembutkan hati perempuan tanpa menggunakan kata-kata.

* Jenis tikam dari belakang :

Lelaki jenis tikam dari belakang? Ada ke lelaki kategori jenis atau macam ni ? Anda rasa ? Saya tinggalkan kepada anda untuk memikirnya . Jadi Lu fikirlah sendiri ye....

1 comment:

  1. Maklumat yang menarik.Macamana dengan lelaki yang jenis mulut murai?

    ReplyDelete