Tuesday, April 21, 2009

CORETAN SULUNG........

Alhamdulillah...tercapat hasrat saya untuk mewujudkan blog sendiri. Bukan apa, jeles tengok orang lain ada blog. Ini merupakan coretan sulung saya. Sebenarnya sebelum ini saya memang bercita-cita untuk mempunyai blog sendiri. Di samping dapat berkongsi idea, maklumat dan info, dapat memotivasikan diri saya untuk lebih rajin untuk mencari dan menambahkan ilmu di dada yang sememangnya amat cetek. Dengan kata lain memotivasikan saya untuk lebih rajin membaca. Hanya dengan membaca sahaja kita dapat menambahkan ilmu dan pengetahuan. Pengetahuan adalah penawar kepada segala ketakutan. Percaya dan yakinlah, kita berfikir, kerana kita mempunyai kuasa, kita mempunyai kebijaksanaan. Yang penting jangan malu untuk meluahkan apa yang kita tidak malu untuk fikirkan. Malah punca setiap tindakan ialah fikiran..... ( Sekadar renungan )

4 comments:

  1. Assalamualaikum sahabatku,pertama tahniah di atas kejayaanmu mewujudkan blog sendiri.Tahniah dan syabas atas tulisanmu yang begitu banyak input dan kegunaannya.Teruskanlah usahamu memertabatkan ilmu melalui blogmu ini........AFFIDA HELMI ,SMKA INANAM SABAH

    ReplyDelete
  2. Terima kasih di atas sokongan amirda (setia nar dengan nama ya ). Insya Allah, mudah-mudahan kamek diberi kekuatan, ditambahkan ilmu dan dikurniakan ilham untuk terus menyumbang idea, maklumat dan info untuk kebaikan semua.
    Terima kasih sekali lagi temanku.

    ReplyDelete
  3. Tahniah atas kejayaan u..sumbangkanlah idea dan info sebanyak yang dapat untuk tatapan kami di kala kami tgh kebosanan..terhibur pulak tengok kawan dah pandai pasang blog sendiri n baca hasil karyanya tok...kami sokong u..teruskan usaha..DOREMON N GENG.DALAT

    ReplyDelete
  4. Tqvm geng ubak likau putik. Semangat rasa bak menulis sbb bai a menyukong usaha kau wak jumit ih.Mun bai idea yen kak liluk tusui jegem kau ok. Insya Allah, Allah tetap akan tujuh ilham jegem kau untuk terus menyumbang idea, maklumat jegem info. Sayang u all.

    ReplyDelete