Tuesday, July 7, 2009

5 Perkara Kecil Tapi Romantis.....

Cara untuk menunjukkan rasa romantiK bukan hanya dengan memberikan pasangan jambangan bunga yang indah ataupun hadiah yang mahal. Hal-hal yang kecil saja sebenarnya sudah cukup untuk menunjukkan rasa prihatin dan mampu menjadi situasi romantik. Antaranya seperti berikut:

۞ KUCUPAN MENGEJUT : Ciuman sebelum keluar bekerja mungkin sudah selalu anda berikan. Kali ini berikan kucupan mengejut tatkala pasangan sedang berehat atau menonton tv.

۞ LIHAT KE DALAM MATANYA : Mungkin ada yang berbicara dengan pasangan tanpa melihat langsung ke wajahnya. Apa kata hari ini sewaktu berbual dengan suami atau isteri tersayang tataplah ke dalam matanya. Pasti pasangan akan merasakan sesuatu.

۞ SEMBURKAN WANGIAN : Semburkan wangian yang disenangi pasangan terutama sekali sebelum tidur malam. Akan ada sesuatu yang romantik untuk anda sebagai balasannya.

۞ NOTA 1 LOVE YOU : Tahukah anda nota kecil ini, jika diberikan kepada pasangan, akan memberikannya satu perasaan yang sangat membahagiakan. Tak percaya, cuba letakkan ke dalam beg tangannya tanpa disedari. Pasti si dia akan tersenyum sepanjang hari.

۞ MEMASAK : Hidangan makanan kegemaran pasangan anda, dan dia pasti akan menghargainya. Si dia akan tahu anda memasaknya atas dasar kasih sayang.

SELAMAT MENCUBA….SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT. AMIN.

No comments:

Post a Comment